Direktlänk till inlägg 18 november 2013

Tillbaka

Av Jessica - 18 november 2013 10:46

Ja ha ja då var man tillbaka med en förskjuten dyngsrytm till den kalla vardagen igen. Men så spännande det var att tilla på alla bloggar och se alla brinna, det värmde den kalla kroppen men samma värme som Floridas sol har gjort. Och med alla minnen och alla spännade saker vi sett och gjort så ska jag med liv och lust sätta igång med mitt skapande, med botten i vad jag tidigar gjort. Och det ska bli något av plast, ståltråd, bilder och tillhörighet instängdhet välkommen eller inte. Och inte minst så ska dagarna framöver läsas bloggar och försöka ge lite bra reflektioner och feedbak på vad alla andra gjort.

 
 
Ingen bild

Matilda

18 november 2013 12:56

Hej
Kul att du är tillbaka! Nu måste vi försöka ses i rödaste rappet!
Jag pimar er.

 
Ingen bild

Jessica

19 november 2013 18:02

Låter ju toppen kanske en grupp träff på skype.

 
Ingen bild

Åsa Lindsjö

21 november 2013 14:36

Ja, hur ses man - live hade ju varit trevligt, men skype kanske mer realistiskt…
Kul att du är tillbaka och att du har haft det fint Jessica!
Jag tycker att dina ord låter bra (lapptäcken, spiraler, burar, livspusslet, inne - ute, fångenskap, fjäril, tappa färgen). Blir det där man landar? I orden. De rymmer ju så mycket. Ser fram emot att de tar form!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 21 oktober 2014 09:50

Igår styrde jag min steg mot affären och skulle köpas nonstop, och till min förvåning hade de inte dessa. Men det fanns en annan variant med gladare färger i lösvikts hyllan jag fyller en skopa till bredden och tänker att det här är nog ca 100 g.   t...

Av Jessica - 20 oktober 2014 12:27

Här kommer min ljudfil med lite bilder fritt tolkat efter Pjäsen man är väl fri av Mirja Unge. Det ät ganska otäcka ljud och höga så börja med en låg nivå och höj om du tycker det är spännande. Väldigt spännande  uppgift som jag var lite rädd för m...

Av Jessica - 14 oktober 2014 09:27

Detta har jag funderat på Nonstop hur många är det i en påse, hur långt räcker den? Om jag går planlöst finns det någon app som jag kan se hur och vad det blir för mönster av min promenad? Här tittas det ju en del på barnprogram och Pax ären favorit ...

Av Jessica - 14 oktober 2014 08:52

Efter att ha varit sjuk i en vecka så har det inte blivit mycket gjort här men är på benen igen och har fundrat massor i sängen på vad jag skulle göra. Landade i för att inte komma efter så passade uppgiften med att göra avbilder på ytor super bra då...

Av Jessica - 2 oktober 2014 12:24

En pärlplatta om dagen skulle nog vara bra för mitt stressade jag att göra otroligt avkopplande och lite pilligt svårt. jag förstod inte hur mycket pärlor det gick åt så mina blå tog slut och en färd till leksaksaffären och shopa nya. Här kommer mitt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards