Alla inlägg under mars 2014

Av Jessica - 26 mars 2014 13:37

Helt sjukt 21:00 - 22:00 Idag, 26 mars 2014 Helt sjukt Svenskt hälsomagasin från 2014. Säsong 2. Avsnitt 2 av 6. Dagens ämne är sömn och gäster är Babben Larsson och Dan Ekborg. Programledare: David Hellenius. Expert: Eric Rydman.  

Så spännande får se på reprisen då jag ska till universitetet i kväll....


Mitt täcke är på vift och jag har fått ett bildbevis på att det händer något med det....

Av Jessica - 23 mars 2014 18:46

Då var det dags att släppa taget men ett bildbesiv kom idag på att det är använt.  

Av Jessica - 21 mars 2014 20:10

Då är det på G täcket är på väg till Motala och nu får jag vänta och se om och hur det kommer tillbaka. När jag var liten så kom det kedje brev då och då med filmisar, tuggumi och annat smått å gott... och ibland kom det det mera saker men oftast så stannade det av någon stans... Och vem vet vad som händer nu? Täcke påslakan och penna är i allafall på vift nu med uppdraget sov med täcket och använd pennan på påslakanet.

Av Jessica - 21 mars 2014 14:06

Då var det fixat jag har sytt ett kedjetäcke och nu ska det förhoppningsvis vandra runt i 21 nätter och de som sover med detta täcke hoopas jag sätter sin egen upplevelse på det.



Av Jessica - 19 mars 2014 22:09

Var på teatern idag och det var så spännande jag fick sitta i klassrummet och alla besökare fick biljetter där vi skulle sitta, sjukhuset, klassrummet, vardagsrummet och badrummet. Och alla blev deltagare i föreställningen, så nu har jag en tanke på vad jag kanske ska göra. Med hjälp er andra och era bloggar tänker jag stjäla era bra ideer och med inperation i från dagen så... fortsättning följer.


Och ett litet expriment jag fick sova själv i egen säng... vilket slutade med att jag efter ett evigt snurrande ochmed utebliven insomning, kröp ner i den vanliga varma trånga sängen vid tretiden och somnade gott.

Av Jessica - 11 mars 2014 20:41

Väcker så många tankar och funderingar om sömn och vad det är hur livsviktigt det är för oss alla och att alla har ett förhållande till sömn. Det är ju väldigt intressant tycker jag.


Jag har efter Peters och mitt samtal även funderat med avsky över ett förslag han gav mig att pröva och se hur länge jag kan vara vaken och vad som händer då??? Hela min kropp får panik, vaken mer än jag redan är? Och i min vilda fantasi ser jag mig själv med kort stubin stoppa in barnen i tvättmaskinen. Hua.


Jag tänker mig mera vad skulle hända om jag fick sova i egen säng helt ensam i ett tyst rum?


Jag googlade "sova gott" och vad får man se för bilder då, jo nallar, husdjur och små barn. Men hur sover vi vuxna?

Sova med barn det gör jag, ibland ett men ofta två   

 

Av Jessica - 7 mars 2014 12:31

Fick tag på biljetter och ska få komma på en provföreställning...spännande för de vill veta vad vi tycker. Alvar lyckades kräkas i sängen i natt så nu är det nybytt och tvättmaskinen fick göra nattpasset.

Av Jessica - 6 mars 2014 12:07

Var på ett så intrssant studiebesök på mask och perukavdelningen igår på Örebro Länsteater jag ska dit och titta på Lassemaja när den har premiär. Och fick igår möjlighet att se förberedelse arbetet av maks och perukerna som ska användas i den.

Av en händelse så börjar vi även titta på lite andra produktioner som ska sättas upp i vår och i slutet av mars så har denna pjäs premiär  

Så nu ska jag bara försöka få tag på en biljett så ska vi se vad detta kan leda till.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards