Alla inlägg under mars 2014

Av Jessica - 5 mars 2014 11:59

Då var båda uppgifterna inlämnade och ett samtal med Peter avklarat...så när min man kom hem så är det försata han säger:

- Du haft en bra dag idag eller hur?

Lättad efter att ha klarat av uppgifterna som har hängt över mig, vilket prov att inte lämna in i tid. Sovit som en prins i natt.

Vad är skilnaden på att sova som en prins eller prinsessa?

Och avslutande hur månag av er har mött denna lilla man?

 

Bilderna nedan kommer ifrån Jan Gradvalls bok TV! Nedslag i Sveriges Televisions historia.

Av Jessica - 3 mars 2014 12:33

Då var det dax att böra jobba med den nya gestaltningen och jag har haft så svårt att hitta något intressant att jobba med. Men jag har men hjälp av sjuka barn prövat att lämna in uppgiften sent och att inte bry mig om att göra den... trodde jag ja. Visst har jag inte lämnat in den men jag har reflekterat och jobbat med den på nätterna vilket har efter många timmar vaken med dåligt samvete att jag inte har lämnat in resulterat i att jag tänket att jag ska grotta ner mig i SÖMN. Och vad som kommer ur det tycker jag ska bli så spännande med tanke på att jag inte har någon som helst aning om var jag kommer att landa.


 

Renowned contemporary artists Patrick Martinez, Aaron De La Cruz and James Roper will exhibit original pieces at Circuit 12 Contemporary gallery from October 13th through November 9th 2012.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards