Direktlänk till inlägg 21 oktober 2014

uppgift 8:3,3 utförande

Av Jessica - 21 oktober 2014 09:50

Igår styrde jag min steg mot affären och skulle köpas nonstop, och till min förvåning hade de inte dessa. Men det fanns en annan variant med gladare färger i lösvikts hyllan jag fyller en skopa till bredden och tänker att det här är nog ca 100 g.   till min förvåning är det närmare 200 g i påsen och jag betalar viker ned kanterna och börjar mentalt förbereda mig på att gå ut på min promenad.   Jag sätter igån min app och börjar gå. Men börjar inte släpa ut dem förrens jag kommer en bit bort från affären. Jag upplever att alla tittar på mig och tycker att jag är konstig. Nu möter jag inte speciellt många då det är varmt med grått och fuktigt ute. Jag bara går och släpper mina soligt gula, baby blå och rosa små prickar på den grå backen de lyser upp. Men jag upplever att jag gör något som inte är ok. Jag blev lite besviken när jag efter ett planlöst vandrande börjar få slut på karameller. Samtidigt som det börjar störtregna nu kommer mina fina glada prickar förändras under dem kommer det att ligga en liten färgad vatten pöl. Kommer det komma någon lite fågel, eller barn och äta av mitt spår? När regnet kommer sneddar jag över vägen och glider in på Myrorna och när jag slilla vandrar fram släpper jag då och då en liten färgklick efter mig, och undrar vad deras städperonal kommer tänka när de kommer hitta dessa lite här och var i butiken?


Kul och spännande samtidigt som jag känner skuld och upplever mig iaktagen och sedd fast ingen säger någonting.

Men mitt stora antiklimax är när jag kommer in och tänker så himla kul att kolla och ladda ner kartan, då har inte programmet hittat någon gps..... grrr  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 20 oktober 2014 12:27

Här kommer min ljudfil med lite bilder fritt tolkat efter Pjäsen man är väl fri av Mirja Unge. Det ät ganska otäcka ljud och höga så börja med en låg nivå och höj om du tycker det är spännande. Väldigt spännande  uppgift som jag var lite rädd för m...

Av Jessica - 14 oktober 2014 09:27

Detta har jag funderat på Nonstop hur många är det i en påse, hur långt räcker den? Om jag går planlöst finns det någon app som jag kan se hur och vad det blir för mönster av min promenad? Här tittas det ju en del på barnprogram och Pax ären favorit ...

Av Jessica - 14 oktober 2014 08:52

Efter att ha varit sjuk i en vecka så har det inte blivit mycket gjort här men är på benen igen och har fundrat massor i sängen på vad jag skulle göra. Landade i för att inte komma efter så passade uppgiften med att göra avbilder på ytor super bra då...

Av Jessica - 2 oktober 2014 12:24

En pärlplatta om dagen skulle nog vara bra för mitt stressade jag att göra otroligt avkopplande och lite pilligt svårt. jag förstod inte hur mycket pärlor det gick åt så mina blå tog slut och en färd till leksaksaffären och shopa nya. Här kommer mitt...

Av Jessica - 30 september 2014 08:24

Hej på med risk för att inte ha förstått vad jag ska skapa så kommer en uppgift som jag tänker utföra den här veckan. Den är jätte kul att göra med eleverna. Jag har sökt och letat på nätet efter intressanta bilder och oväntade möten men landar i det...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards